петък, 17 април 2015 г.

Петьо, чакаме дописката от Лувъра! Наздраве и Бон Воаяж

От няколко дни чакам дописката от Лувъра на Петьо Блъсков и все я няма. Откакто разбрах, че с държавни пари са си правили воаяж до Париж майсторите на перото Блъсков, Патрашкова, Валентина Гочева, Валерия Велева и още много други, тръпна в очакване на творенията им. Искам да прочета за какви дописки уж бедна България плаща хотели, самолетни билети, че и по 35 евро на ден. Ще изчакам още няколко дни Петьо да изтрезнее от парижките локали пък дано се отчете с няколко реда.

Спирам да питам, защото министър Рашидов ни се скара:

"Това ли е проблемът на нашата родина – кой и колко пари получава. Как може да се занимаваме с това в такъв момент. Всички журналисти, които съм акредитирал - аз уважавам българските журналисти - имат право на самолетен билет, средства за хотелски разходи и 35 евро дневни – така обезпечава законът за командировките. Всичко им е обезпечено на моите приятели-колеги.... Аз съм ги повикал не да ми създават скандали."
Това каза вчера Вежди Рашидов.

Ами това е проблемът скъпи ми министре! Проблемът е, че с нашите пари плащате алкохолните турове на Блъсков и компания.

Наздраве Петьо и Бон Воаяж!

P.S.  Чакам дописките!

Поздрав за компанията