вторник, 7 април 2015 г.

Като гъби след дъжд никнат извънбрачните деца на Немцов

Още едно извънбрачно дете на убития опозиционер Борис Немцов излезе на бял свят. Като гъби след дъжд никнат изявленията на жени, имали връзка с политика, и създадените деца от него. Неотдавна служителка от "Газпром" Екатерина Ифтоди показа момченце на цялата страна и заяви, че приживе Немцов го е наричал "Христос", тъй като запознанството им станало на Великден.
Моделката Анна Дурицкая, която бе до Немцов в момента на убийството, самият той наричал "баунти", а на източната красавица Замира Догужева викал "кавказко котенце".

Но, както се оказва на практика, в редицата на любими жени има още една, зад която се крие романтична история на голяма любов.

"Гласът на народа" наричал политикът любовно дизайнерката на бижута от Нижний Новгород Анна Лесникова, която станала майка на неговия извънбрачен син.  Днес Данила е на 17 лет, и той поразително прилича на баща си. В ексклузивно интервю за SUPER жената разказва за първи път историята на голямата й любов към политика, плод на която станало раждането на момчето. Лесникова обяснява, че има намерение да претендира за част от наследството на убития политик.

Историята е обикновена, както при всички жени, които са били с Боря. Просто на мен ми провървя повече - аз родих прекрасен син. Любовта ни беше силна и от моя, и от негова страна.

Двамата са от един и същи град, където той бил губернатор. "Аз вече бях известен дизайнер на дрехи и имах три съвместни ревюта с Юдашкин, появявах се постоянно по телевизията. И съдбата ни събра случайно. Той се държеше като момче, бягаше от охраната, взимаше коли от приятелите си, а дори не можеше да кара добре. Той беше много красив, добър и искрен. Казваше ми, че, когато ме виждал на екран, винаги ме е искал, винаги ме е харесвал", обяснява жената, крила 17 години любовта си.  До края отношенията ни останаха романтични. Любовта, разбира се, остана в миналото, но останаха другарските, топлите, роднински отношения, разказва Анна. Немцов никога не разбрал на колко години е тя, тъй като отклонявала въпросите му с думите, че това е нетактично. Разбира се, той е по-възрастен от мен, не съм толкова древна, казва дизайнерката.
Когато научих, че съм бременна, му казах, че искам да запазя тези гени. Бях уверена, че ще е момче, почувствах го. Още на втората седмица Боря ме накара да спра да пуша. Тогава той беше енергичен мощен човек. Ние имахме общ приятел - Абдул-Хамид Садиков, когото в последствие са убили.

Тримата яздехме, когато още не знаех, че съм бременна. Веднъж конят не пожела да тръгне, а вървеше бавно-бавно. Чудех се защо, а после Абдул ми каза, че конете усещат и явно конят не е реагирал именно за това.
За бъдещото бебе Немцов казал, че силно желае син. Винаги е искал много деца, казва Анна. И допълва, че децата на Немцов са доста повече от тези, за които се знае.

На въпрос дали позицията, в която е била спрямо Немцов не я е огорчавала, тя посочва, че е можела сама да се грижи за себе си и била самодостатъчна. Майка ми ми казваше - "Дай ми детето и разпускай" и аз й го давах, признава дизайнерката.
По същото време тя имала граждански брак с друг човек - Юрий, който всъщност отгледал Данилка. Двамата с Немцов мълчали, за да не наранят чувствата му. Политикът направил много за сина си. При първата им среща в едно кафе Данила бил на 10 години, а Анна и дъщеря й замръзнали, когато видели един срещу друг баща и син, копие един на друг.

За това, че му е баща Данила научил едва половин година преди смъртта на Борис. Съжалявам, че не успяхме да се видим и да поговорим, казва младежът, който е благодарен на съпруга на майка му Юрий, грижил се за него през цялото време като за свое дете.