понеделник, 11 май 2015 г.

Бойко-„картофеното момче“!

Най-доброто от интервюто на Борисов по БТВ. В стил  "Уан мен шоу" Бойко ръси бисери:

Бойко взимал по-малко от журналистите в бТВ. Гледал 20 заяка, царевица и 2 прасета и гладувал до 30 г.

Викали му „картофеното момче“, защото само картофи ядял с кисело мляко... (от време на време вмъква по някои нов детайл в познатите истории).

Всяка сутрин ставах в 5,20ч. и гонех рейса до София, там учех и след това се връщах. Всеки ден. Като се върнех косях трева с един сърп, защото гледахме 20 заека, да има майка ми да прави буркани за зимата.

Гледахме към 40 бройлера, имаше такива малки пилета, аз ги хранех, лично и две прасета. Ходех по почивните станции вечер, за да взимам помия, за да можем да ги храним прасетата. С една дума... кака... на нея не й давахме да прави нищо, щото е момиче. Имахме нива три декара и половина с царевица и мога да ви покажа как се копае, гърли, как се сади на тях фасул, картофи.

При мен е като Аврамов дом, каза Борисов. Ченалова дойде при мене да ми се жалва, призна Борисов на въпрос дали наистина обвинената съдийка Румяна Ченалова е ходила да му се оплаква.


В момента България е по-добре от Румъния, отсече премиерът.

Намерихме цаката - събираш всички приходи в държавата. И се чудя защо навремето с Дянков не сме го направили, но както и да е. Това е друга тема. Направихме си поуки, половината състав на ГЕРБ си замина. От Фидосова, през Дянков, до шефове на областни структури.

Магнолията си е добре. Ама и японската ми вишна е много готина! Така Бойко Борисов отговори на въпрос на Антон Хекимян какви растения отглежда в градината си.

"А кога ще се ожените?", настойчиво попита журналистът, задавайки за пореден път "любимия" въпрос на премиера.


"Кога ще се оженя? Не е работа на хората, аз не ги питам те кога ще се женят", заяви Борисов. Преди това отговори по същия начин на въпроса дали ще се кандидатира за президент: "Не е ваша работа".

Обновява се!