понеделник, 1 юни 2015 г.

Вицове, юни 2015 г.

Добро утро!

СмЕх


- Иване, забелязал ли си, че тъща ти има златен зъб?
- Отдавна съм забелязал, но все не мога да намеря повод…

***

Съпруг се прибира вкъщи и открива свидетелства, че жена му му е изневерила.
- С приятеля ми Том ли беше? - пита той.
- Не, не съм била с него.
- С приятеля ми Пит ли беше?
- Не, не съм била с него.
- С приятеля ми Лари ли беше?
- Не, не съм била с него - изкрещяла тя. - Ти да не си въобразяваш, че нямам свои приятели?

***

Децата отиват на екскурзия да гледат строеж. Ръководителят на строежа им казва:- Деца, сложете си каските! Ако ви падне някоя тухла на главите, направо ще ги размаже! А ако имате каска - няма проблем. Ето, миналата година тук беше един друг клас, една тухла удари едно момиче по каската и нищо му нямаше - само се усмихна и си продължи нататък.
Иванчо се обажда:
- Знам го това момиче. И досега си ходи с каската и се усмихва.

***

Нервен мъж в цветарския магазин:
- Ако обичате две саксии аспарагус.
- Имаме само една саксия останала, да ви предложа циклами..?
- Не става. Утре жена ми се връща от командировка, а аз й бях обещал да поливам редовно аспарагусите...

***

- Какво е матриархат?
- Матриархат е, когато жена ти се обръща към стената и захърква, а ти целият облян в сълзи, взимаш децата и заминаваш при баща си...
***

Всяка сутрин нови вицове