понеделник, 22 юни 2015 г.

Вицове, юни 2015 г.

Автобусна спирка в Канада

СмЕх


- Тази торта от "Неделя" ли беше?
- Не! Прясна е.

***

Не разбирам разликата между конкурсите "Мис Вселена" и "Мис Свят"... В "Мис Вселена" и извънземни ли участват?

***

Катаджия спира автомобил за проверка:
- Добър вечер! - казал катаджията...
- До'р вечир...
- Вие май сте употребили алкохол ми се струва?
- Пил съм дааа...
- Какво пихте и колко?
- Ами, днес жених дъщеря си и преди церемонията с приятели изпихме по няколко уискита за кураж, после в църквата пихме вино, в ресторанта шампанско и после толкова ги смесихме, че вече не помня. Ама пихме и няколко литра бира и пак уиски...
- Вие подигравате ли се с мен? Не виждате ли, че ви спира служител на полицията за проверка и алкохолен тест???
- А вие не виждате ли, че колата ми е с десен волан и жена ми е зад волана...

***

Отива българин във Франция с приятели, сядат в ресторант. Той започва да поръчва:
- Льо супа !
Донасят му супа. Учуден, че са го разбрали, започва да се смее и да се хвали:
- Хе, че тоя френски бил много лесен, слагаш едно “льо” и готово!
Сервитьорът отговаря с усмивка:
- Вие се благодарете, че съм от “льо Пловдив” иначе щеще да ми ядеш "льо к*ра"

***

Производителите на чадъри се молят за дъждовно лято.
Производителите на сандали се молят за сухо лято.
Производителите на бира се молят за горещо лято.
Само производителите на ракия не се молят, а произвеждат ли, произвеждат.

***
Всяка сутрин нови вицове