вторник, 9 юни 2015 г.

Вицове, юни 2015 г.

Добро утро!

СмЕх


-Как да те позная?
-Ще бъда с дънки, висока съм 165 см и тежа 54 кг.
-Добре, аз ще бъда със светло яке и ще нося кантар и метър.

***

Полиция прави обиск в мазата на циганин:
- Този телевизор какъв е?
- Не знам бе старши, детето го донесе.
- Този касетофон какъв е?
- Не знам бе старши и той детето го донесе.
- Този струг тука какъв е?
- Не знам бе старши и струга детето го донесе.
- Как ще го донесе детето бе, той тежи два тона?!
- То дете бе старши, откъде да знай колко тежи.

***

- Скъпи, какво харесваш най-много в мен - стройното ми тяло или красивото ми лице?
- Чувството ти за хумор!

***

- Иванчо, защо в диктовката си имаш толкова празни места?
- Място за реклами, госпожо.

***

Едно еврейче пита друго:
- Какво ти продадоха вашите за Коледа?

***
Всяка сутрин нови вицове