вторник, 30 юни 2015 г.

Валя Балканска ще съди Холивуд

Народната певица Валя Балканска ще съди Холивуд за кражбата на „Излел е Дельо Хайдутин”, обяви самата тя.
Изпълнението й на прочутата народна песен, която лети в Космоса, беше включено в трейлър с кадри от новия филм на „Дисни” – „Утреландия” с Джордж Клуни, от норвежкия композитор Томас Бергенсен. Видеото бе публикувано в YouTube, а след като се разчу за кражбата, музикантът, който е композитор на филми като „Аватар”, „Карибски пирати” и „Здрач”, обяви, че ще се извини на изпълнителката и дори иска лично да се запознаят.

След повече от 2 седмици, откакто се разбра за скандала, Валя Балканска все още не е получила извинение, нито обаждане от Томас Бергенсен.

„Искам ясно да кажа – никой не ми се е обаждал да иска извинение, нито да ми предлага нещо. Бергенсен не само ме е окрал, а ме е обявил и за мъртва. Затова не чакам нищо от него и от компанията около него. Познавам манталитета им и съм сигурна, че не им пука нита за мен, нито за България. И понеже ме крадат не за първи път, наех адвокат – Любомир Денев, и ще ги съдя”, заяви легендарната родопчанка.

„Тук въпросът е не само до мен, а и до българската държава. Защитавайки се, аз защитавам и отечеството си. Няма по-голяма идея от идеята за България, запомнете го... Дадох десетки изявления, а насреща ми само измислици и лъжи”, казва още Валя Балканска.