вторник, 14 юли 2015 г.

Вицове, юли 2015 г.

Обърни ме...

СмЕх


Ако на бутилката от фанта има капачка от кола, значи в шишето има ракия! Народно поверие

***

Влизам в асансьора, а там една госпожица с разкошен бюст - истинска фантазия! Онемял и хипнотизиран, не мога да мръдна. В този момент госпожицата ми казва:
- Стига си гледал - натисни!
Какво стана после - не е за разправяне!...
Кой да ми каже, че тя имала в предвид копчетата на асансьора?!…

***

Два коня си говорят:
- Горкият аз, работя от сутрин до вечер за моя стопанин...
- Напиши жалба до дружеството за защита на животните.
- Ти в ред ли си?! Ако стопанинът разбере, че мога да пиша, ще ме хване да му помагам и в офиса...

***

- Тате,русалката риба ли е, или жена?
- Зависи от това, дали си гладен, или ти се...

***

- Опишете себе си с три думи.
-Богат, скромен, красив.

***

Всяка сутрин нови вицове