сряда, 12 август 2015 г.

Вицове, август 2015 г.

Добро утро

СмЕх


Богат старец искал да се ожени за млада девойка. Уговарял я дълго, обещавал й богатство. Девойката непрекъснато се съмнявала в неговите с*ксуални възможности. Накрая дядото казва:
- Ако ти донеса бележка от лекар, че мога още, ще ми станеш ли жена?
- Да!
На другия ден старецът носи бележка от лекаря, на която пише "МПС".
- Какво значи това МПС? - пита девойката.
- А, съкращение е това. Означава - "Може да прави с*кс".
Нощта след сватбата. Старецът се мъчи, мъчи и нищо не може да направи. Разгневената девойка вдига телефона и се обажда на лекаря. Половин час по-късно лекарят пристига в къщата. Девойката му подава бележката и иска обяснение. Лекарят хвърля едно око на диагнозата и казва:
- Ами да, всичко е ясно, ето написал съм самата истина - "Може да пикае, само"…

***

Пиян ловец се прибира от лов - води го вярното му куче. Жена му го оглежда критично и пита :
- Колко ракии изпи?!!
- Сааамо тррри...
Тя, към кучето:
- Шаро, колко ракии?!
- Ау, ау, ау!
- Хм... А колко бири?
- Аууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууу!!!

***

Психиатър пита пациент:
- Как си, още ли си Наполеон?
- Още.
- Мога ли с нещо да ти помогна?
- Можеш, жена ми се мисли за някаква Николова, направи нещо!

***

- Келнер, на стената има хлебарка!
- Но това е пирон, госпожо.
- Келнер, пиронът пълзи!

***

Млад мъж отива в дома на американски милионер.
- Много обичам дъщеря ви – казва той пламенно. – Вярно е, че съм беден, но любовта ми е толкова силна, че нищо не може да ме спре!
- Добре. Но коя от двете ми дъщери искате за жена?
- Която кажете, сър.

***

Всяка сутрин нови вицове