петък, 11 септември 2015 г.

Вицове, септември 2015 г.

СмЕх


Мечок преживял 10 години в цигански табор и пуснат на свобода в Родопите от фондацията на Бриджит Бардо, не смее да заспи зимен сън, за да не го оберат!

***

В България, когато човек кихне, му казват "наздраве". Когато кихне повторно, пак му казват "наздраве". А когато кихне трети път, му казват "ае престани бе...!"

***

Днес на улицата ме спря дете на 12 години и ме попита:
- Извинете, бихте ли ми услужили с една цигара?
Не мога да повярвам, че децата у нас са станали толкова учтиви..

***

По време на корабокрушение се срещат две акули.
- Ако знаеш каква дебела и вкусна американка погълнах - казала едната.
- На мен пък ми се падна един мършав руснак, но пък за сметка на това какъв голям черен дроб имаше... - отвърнала другата.

***

Когато джентълмен се разхожда с дамата си по улицата, от коя страна на дамата трябва да стои?
От страната на витрините.

***
Всяка сутрин нови вицове