сряда, 9 септември 2015 г.

Вицове, септември 2015 г.

СмЕх


Арабин се качва в такси и отсечено нарежда на водача да спре музиката в колата, защото му е забранено да слуша музиката на "неверниците" и, че такава музика не е имало по времето на пророка. Шофьорът му отвърнал:
- Нали знаеш, че по времето на пророка ви не е имало и таксита? Слизай и чакай камила!

***

- Кажете ми на чист български език какво ми е, докторе?
- Много пиете, приятелю.
- Напишете ми го на латински, за да го покажа на жена ми.

***

Български абсурд: Месечният доход на един катаджия е по-малък от дневния му!

***

Понеже много наши радиослушатели - мъже, се вълнуват от въпроса:
- Да призная ли на жена си, че съм й изневерил?!! Днес, в ефир по темата ще говори главният травматолог на "Пирогов"...

***

Българските пешеходци пресичат на принципа: на зелено – премини; на червено – притичай!

***
Всяка сутрин нови вицове