неделя, 18 октомври 2015 г.

Вицове, октомври 2015 г.

Град Нара-Япония, елени вместо кучета и котки.

СмЕх


Клиент се обръща към управителя:
- Извинете за безпокойството, но още ли работи при вас сервитьорът, на когото поръчах пържола...

***

Той: ''Бях на психолог. Посъветва ме да оставям проблемите си извън дома. Но жената не ще да нощува на улицата.''

***

Туристическа обиколка с лодка по езерото Лох Нес:
- Извинете, кога чудовището се появява на повърхността?
- Обикновено след петата чаша, сър...

***

Един циганин отива в рая.
На вратата го посреща Св. Петър и го пита:
- Кой си ти?
Циганинът отговорил:
- Леонардо Ди Каприо...
Св.Петър вади своя GSM и се обажда на Господ:
- Абе, шефе, Титаник потънал ли беше или изгорял ...?

***

Двама нашенци - просяци в Западна Европа:
- Не мога да разбера защо всички ти дават на тебе и всяка вечер се прибираш с джобове, пълни с пари, а на мен ми оставят много по-малко.
- Я да видя, какво ти пише на картона?
- Ами, ето: "Болен съм, безработен, баща на четири деца. Моля, помогнете!"
- Ето тук ти е грешката. Аз прося с надпис "Не ми стигат само 10 евро, за да се върна в България"

***
Всяка сутрин нови вицове