сряда, 21 октомври 2015 г.

Вицове, октомври 2015 г.

Добро утро!

СмЕх


Вали проливно. Студено е. Някакъв прецапва и притичва през локвите, стига до закуските:
–Значи, дайте ми едни милинки за мен, а за Ваня, за Ваня, я дайте един бюрек!
–Ваня сигурно е жена ви?- пита продавачката.
–Естествено, че е жена ми! Мама в такова гадно време никога не би ме накарала да изляза!

***

Мъж и жена дълго спорят.Накрая мъжът,изморен казва:
-Добре бе, права си.
-Късно е! Закъсня! Аз вече съм на друго мнение.

***

При обущаря идва клиент и дава квитанция за получаването на обувки:
- Казахте, че за днес ще са готови.
- Да, два лева.
- Толкова малко? На квитанцията пише четири лева.
- Правилно. Просто сме изгубили едната ви обувка.

***

В лудницата пациентите се хванали през кръста, обикалят нагоре-надолу и викат:
- Пуф-паф, пуф-паф…
Идва главният лекар и пита началника на отделението не му ли пречи този шум.
- Шумът не, само дето пушекът е много.

***

Въпрос към радио „Ереван“:

– Защо Бог измисли гравитацията?

Отговор на радиото:

– За да е сигурен, че няма да осeрем целия Космос…

***
Всяка сутрин нови вицове