четвъртък, 22 октомври 2015 г.

"Бистришките тигри" ще закрият предизборната кампания на ГЕРБ

Футболният отбор от В група „Витоша“ Бистрица ще закрие предизборната кампания на политическа партия ГЕРБ в Свиленград. Из града са разлепени плакати, които приканват хората на градския стадион утре (петък) от 13 часа, където „сборен отбор от ПП ГЕРБ Свиленград“ ще се изправи срещу ФК „Витоша“ Бистрица.

Поканата е публикувана и на фейсбук страницата на ГЕРБ - Свиленград.
Само преди седмица старши треньорът на клуба Костадин Ангелов – Лаптопа заяви:

„Ние сме футболен отбор, а не политическа организация. Аз съм един футболен треньор и не съм боядисан в никакъв цвят“.

Думите му бяха по повод отказа на „Витоша“ да играе мача от Югозападна В група с ЦСКА заради опасения от политизация. Дори връзката им с Бойко Борисов не означавала, че имали връзка с политиката, отговори тогава Ангелов.

"Не мога да ви разбера въпроса. Според мен този мач се опитва да се политизира. Кандидат-кметове се канят, други хора... Политиката е нещо, което аз не харесвам.“

Бойко Борисов също отрече преди седмица, че все още има нещо общо с клуба.

„Никога не съм имал отношение, аз съм бил прост футболист там".