неделя, 4 октомври 2015 г.

Гриша Ганчев към фенове на ЦСКА: Аз ще ви издържам, заможен съм

Бизнесменът Гриша Ганчев заяви пред феновете на ЦСКА, че той ще издържа клуба. Той очерта и какви са вариантите за бъдещето на клуба.

"Има няколко алтернативи пред нашия клуб. Вие трябва да вземете решение. Не можем да се връщаме в миналото. Първи вариант, за който е обещан съпорт от висшето държавно ръководство. Новото дружество, което да е приемник на титли, медали,купи, успехи, да продължи пътя си и да се бори за собственото си оцеляване. Втори вариант - да се купи лиценз на отбор от А група и по този начин отборът да съществува в А група. Аз собственост не искам. Аз ще ви издържам, не ми трябват нито имотите на Българска армия, нито на Панчерево, защото аз съм доста заможен човек".

Това заяви Ганчев под бурните аплодисменти на публиката.

Ганчев каза още, че старото дружество ЦСКА, "вашият любим клуб, моят любим клуб" е във валит от 31 декември 2014.

"Армейската общност трябва да бъде обединена. Не може да имаме 200 фракцийки. Изберете между вас си управителен съвет, секретар, да премахнем това което е било досега. Трябва да дойдат таралежите в Борисовата градина, за да премахнат змиите. Ясно е, че ЦСКА има много силни врагове, но е грозно, когато враговете са и вътрешни и външни. Ние не търсим агресия. На враговете ще говорим с любов, с тях ще се разправяме на зеления терен".

Това каза още Ганчев. С понятието "змии" в ЦСКА се определят вътрешните хора в клуба, които търсят по-скоро собствена полза от него и на практика са негови врагове.