събота, 3 октомври 2015 г.

Кандидат - кметицата с най-известната прическа

"Обидена съм на медиите за подигравките заради моята прическа. За последен път говоря за нея. Показах ви мои снимки и като 20-годишна, и като 45-годишна. С тази прическа съм от 45 години. И ще продължавам да съм с нея, докато изобщо имам възможност да я поддържам." Това обясни по Нова телевизия Антоанета Лазарова - кандидатът за кмет с най-атрактивна фризура за предстоящите избори. Тя претендира за кметския стол на родното й село Гаганица.

"Родена съм в Гаганица, там съм израснала, изживяла съм своето щастливо детство. Бащината ми къща е на метри от училищния двор. Населението на Гаганица е 198 души. Но за гласуването са записани 310. Ще дойдат хора, които не живеят и не работят в Гаганица, но са регистрирани и прихождат. Изборите са предрешени поне за мен, но това не означава, че аз ще спра да се боря. Няма. И ще направя каквото искам за селото си, независимо дали ще бъда избрана. В момента искам да се преборя с фалша и лицемерието", разказа Антоанета Лазарова.

Две години и 8 месеца тя оглавявала застрахователен офис на ВИС-2 в Монтана. "Оглавих го с единственото условие да нямам нищо общо с охранителната фирма", заяви тя. Напуснала, след като в офиса назначили охрана.