понеделник, 14 декември 2015 г.

Вицове, декември 2015 г.

И още си мислиш, че имаш кофти работа?

СмЕх

Един човек отишъл при местния свещеник и се изповядал:
- Прости ми, отче, защото съгреших. През Втората световна война скрих един евреин на тавана си.
- Това не е грях - отвърнало отчето. - Направил си голяма добрина.
- Но аз го накарах да ми плаща по трийсет долара за всяка седмица.
- Признавам, че това не е много великодушно - казал свещеникът, - но си го направил за добра кауза.
- Благодаря ти, отче - отдъхнал си мъжът. - Това е огромно облекчение за мен. Имам само още един въпрос.
- Какъв?
- Да му кажа ли, че войната е свършила?


***


- Скъпа, ти написа ли вече писмо до Дядо Коледа?
- Не, разбира се. Аз съм жена и си имам принципи: никога не пиша първа. Като се напия, ще му звънна.

***

В магазин за мобилни телефони:
- Прощавайте, бихте ли ми казали каква е разликата между този и този телефон?
- Разликата между този и този телефон е, че това MP3-плеър, а това - фотоапарат.


***

Професора:
- Доказано е, че глупакът може да зададе такъв въпрос, на който и най-умния не може да отговори.
Глас отзад:
- А аз се чудя защо не мога да си взема изпита!

***

В киното след въвеждането на новия данък "Здраве":
- Какво ще желаете?
- 5 пуканки ... И 2 супени лъжици Кока-кола.

***

Всяка сутрин нови вицове