понеделник, 7 декември 2015 г.

Вицове, декември 2015 г.

Бъдете внимателни със своите мисли – 
те са начало на постъпки.
Лао Дзъ

СмЕх


Мъж с голям букет цветя отива при родителите на любимата си.
– Какво има, Пенчо? – пита бащата на момичето.
– Знаете ли, вече дванадесет години обичам вашата дъщеря.
– Ти да не си дошъл пенсия да искаш?

***

Мъж пита жена си:
- Искаш ли да играем на каубои и индианци?
- О-о, искамм - кокетничи тя...
- Бeгай за "огнена вода" тогава...

***

Жена към мъжа си:
– А помниш ли в “Първичен инстинкт” Шарън Стоун как кръстосваше крака в полицейския участък?
– Дааа...
– Значи това помниш, а че днес имаме годишнина от сватбата, забрави!

***

Две проститутки на магистралата:
- Колежке, най-сетне ТИР на хоризонта!
- Ти ще залисваш шофьора, а аз ще му сваля винетката!

***

" Скъпо списание,нормална ли съм? Аз съм на 26 години и работя като главен готвач. Приятелят ми каза:
- Скъпа, давам ти сърцето си, то е твое завинаги....
А на мен веднага ми минаха през главата няколко бързи рецепти."

***
Всяка сутрин нови вицове