неделя, 13 декември 2015 г.

Радан Кънев: Пътищата ни в политиката с Петър Москов се разделят

"Личното решение на Петър Москов да остане министър в никакъв начин не може да се приема, че той е министър на ДСБ. Личният избор да не напусне правителството обуславя оставката му като зам.-председател на ДСБ," обясни още Кънев.

Лидерът на ДСБ каза, че няма политическо решение за това Москов да запази поста си и той вече не представлява партията в правителството. Въпросът на членството му в ДСБ щял да бъде разгледан от организацията в столичния район "Средец".

"Политическият му гръб като министър се казва Бойко Борисов."

Радан Кънев каза още, че от тук нататък пътищата им в политиката с Петър Москов се разделят.

Днес Петър Москов трябва да продължи с песните на Франк Синатра. След вчерашната му песен "Май уей" днес най-подходящата песен за споделяне във Фейсбук от Москов е Something stupid (Нещо тъпо) .

Нещо тъпо

Зная чакам своя ред,
Да решиш, че време е
Да излезеш със мен
И щом сме някъде за танц
Аз зная има малък шанс
Да си тръгнеш със мен

И после се отбиваме в местенце тихо някое
За по чашка-две
И после аз развалям всичко
Изтърсвам нещо тъпо
като 'Обичам те'

Виждам в твоите очи
Презираш старите лъжи
Чу ги нощта преди
Макар за теб заучено
За мен е вярно
Както никога преди

Тренирам всеки ден слова, с които
Да те убедя, че е истина
Но после гледам да изчакам късно вечер
Да останем сами

Мига е тук шепти парфюма ти
Луната-кръв
Тъй синя нощ
И после аз развалям всичко
Изтърсвам нещо тъпо
като 'Обичам те'

Обичам те,Обичам те
Обичам те,Обичам те
Обичам те,Обичам те.


ВИДЕО