събота, 23 януари 2016 г.

Вицове, януари 2016 г.

Русия - страна с твърд лидер и мек курс на рублата.

СмЕх


Домакин забелязал, че гостите му много налитат на виното, а и покрай пиенето хич не се сещат да си тръгнат. На следващото презареждане с вино им донесъл оцет. Единият от гостите продължава да пие, сякаш нищо не се е случило, а друг го пита:
– А бе, ти не усещаш ли, че са ни сипали оцет?
– Е, колко оцет може да има у една къща? Бутилка - две и па, че ни сипат от виното.

***

Из женски форум:
"Звъня на мъжа си вече 15 секунди, а той не вдига.Някой друг сблъсквал ли се е с подобно нещо? Какво трябва да означава това, че ме е зарязал ли? Тогава може ли да се озъртам за някой друг, защото тука съм си набелязала един....."

***

- Мили, искаш ли да отслабна? Плащай ми по 100 долара на всеки смъкнат килограм и ще видиш...
- Скъпа, такава цена на сланината няма никъде по света.


***

Срещат се българско и американско врабче на границата. Българското пита:
- Ти си американско врабче, защо идваш у нас в България?
- Ами чух, че у вас има демокрация, аз искам да се срещна с вашите врабчета, да си почуруликам на воля. А ти защо си тръгнал извън България?
- Ами аз пък се начуруликах, сега съм тръгнал да покълва нещо.

***

Отишли един дядо и една баба в Рая. Гледат - там идилия! Ангелчета свирят на арфи, птички пеят, поточета ромолят... Дядото гледа всичко това, обръща се към бабата, удря й звучен шамар и й казва ядосан:
- Виждаш ли? Ако не бяха твоите овесени ядки, щяхме да дойдем тук още преди десет години!

***

Всяка сутрин нови вицове