неделя, 24 януари 2016 г.

Вицове, януари 2016 г.

София, зимна приказка...

СмЕх


Мъж се връща от командировка и признава на жена си, че си е изгубил сватбената халка.
- Не разбирам, - възмущава се жена му - как може да си изгубиш халката?
- Ти си виновна! Две седмици ти казвах, че ми е скъсан джоба!

***

Купих си свинска мас от щастлива свиня.
Сигурно не са я клали, а само са ѝ направили липосукция.

***

Хлапе се прибира вкъщи цялото мокро. Майка му го пита:
- Къде успя да се измокриш така, навън е сухо?!
- Ами играхме си с децата на кучета.
- Е, и?
- На мен ми се падна да играя дървото.

***

Днес дадох на жената да разбере какво ми е, като ме мъкне по магазините.
Влязохме в 11 кръчми и във всяка пробвах ракията и мезето, а после се върнахме в първата...

***

- Защо министерствата вместо да купуват коледни картички не изпращат онлайн картички?
- Защо онлайн картичките са без комисионна...

***

Всяка сутрин нови вицове