понеделник, 4 януари 2016 г.

Вицове, януари 2016 г.

Един от най-опасните пътища в света - Химачал, Индия

СмЕх


Средновековен спам, XV-ти век. Стои принцът, чака писмо от любимата. Три дни и три нощи чака. Пристига пощенски гълъб. Щастливият принц развълнуван отваря писмото,а там: "Точа мечове. Изгодно!".

***

Първите три дни от годината винаги минават под знака: “Дояж го тва, щото ще се развали”.

***

Спортни новини:
"Лошо проектирано трасе за биатлон стана причина за престрелка между биатлонисти и граничари.

***

Стилно облечена жена се обръща с молба към отец, седящ до нея в самолета.
- Отче, искам да ви помоля нещо… купих подарък за майка ми, електрически сешоар, но ме е страх, че е над лимита и на летището ще ми го конфискуват. Можете ли да го скриете под расото?… Те вас едва ли ще ви проверяват.
- Добре, но да знаете че ако ме питат… аз няма да лъжа. По-късно на летището митничарите спират отчето:
- Отче, имате ли нещо да декларирате?
- От главата до кръста… абсолютно нищо. Митничарите се споглеждат особено.
- А от кръста надолу?
- Само един до болка познат уред, предназначен за жени… все още неизползван…
- Следващият!

***

Говорят си индиански вожд и вожд на папуасите:
- Как се справяш с еврейския въпрос при вас?
- Ами как... няма евреи - няма въпрос. А при теб как е?
- Лошо. Обяснявам им на моите: евреите и те са хора като нас, ама кой да слуша - не щат да ги ядат и това е.

***

Всяка сутрин нови вицове