вторник, 2 февруари 2016 г.

Вицове, февруари 2016 г.

Честит 2 февруари!

СмЕх


Та на тази светла дата, пътувал си един човек от Варна за София.
Около Шумен изкача някакъв целия в зелено и му маха да спира.
Какъв си ти бе, пита нашият човек?
Аз съм педераст в зелено, отивам на гей парад в Русе. Може ли да ме откараш?
Отказал му и си продължил по пътя. Не щеш ли край В.Търново скача някакъв, целия в червено...
Какъв си ти бе?
Аз съм педераст в червено, отивам на гей парада в Русе.
Отказал му нашия с мотива: В коя посока си, че аз съм в друга и си продължил.
Но на разклона за Троян и Ловеч, от храстите изкочил един целият в синьо и му маха отново. Писнало му на човека и направо му вика:
Чакай сега, нека позная...ти си педераст в синьо и бързаш за гей парада?
Онзи му отговаря:
А бе ти си дай документите за проверка, пък аз ще ти кажа кой е педераст...

***

Защо служителите в държавната администрация не правят секс в работно време?
- Няма с кого, всички са роднини.

***

Двама варят ракия и единият вика:
- Братчед дай да се стегаме, че казана взе да ни насмогва...

***

Мъжете са като bluetooth, докато са близо - връзката е добра. Когато са далеч - веднага почват да търсят нови устройства.
Жените са като wi-fi, виждат всички, но се включат към най-силния.

***

Обява в Пернишки
вестник:
"Търся си разбрана жена - да
схваща от първия шамар ....."

***

Всяка сутрин нови вицове