събота, 20 февруари 2016 г.

Вицове, февруари 2016 г.

Най-накрая...

СмЕх


- Сервитьор, какво става с поръчката ми?
- Бойко Борисов спря всички поръчки.

***

Най ме е страх от хора, които старателно разопаковат шоколада, изяждат бавно две, три блокчета и после пак така внимателно и плътно го затварят…Такова хладнокръвие и самообладание е присъщо само на серийните убийци.

***

Срещат се двама пияници:
- Да знаеш, вчера Пешо умрял пред кръчмата.
- Еййй, верно ли бе, ама на влизане, или на излизане?
- На влизане!
- Горкият...

***

В курортно градче една девойка се приближава до автоматичен кантар. Пуска монета и гледа стрелката. Недоволно цъка с език. Сваля шлифера си, пак пуска монета и пак стъпва на везните. После сваля пуловера си и отново се качва на кантара. Посяга да пусне монета, но в този момент се приближава един грузинец с шепа монети:
- Почакай, скъпа! По-нататък аз плащам!

***

Група туристи разглежда Лувъра. След многочасова обиколка из залите на музея, екскурзоводът казва:
– Ако имате някакви въпроси, моля, аз съм на ваше разположение.
– Кажете, – обажда се една дама, – с какво търкате пода, за да блести така?

Всяка сутрин нови вицове