четвъртък, 25 февруари 2016 г.

Задържаха биячите от Околовръстното

Задържани са мъжете, които вчера пребиха шофьор на Околовръстното в София, след като им свирнал с клаксон, заради агресивно поведение на пътя, съобщи МВР.

"Две коли постоянно изблъскваха пътуващите по околовръстното, едната ме засече, затова подадох сигнал с клаксон и се престроих в дясна лента. Двете бяха черни, със затъмнени стъкла", разказа пострадалият мъж пред Нова тв.

Той е с три избити горни зъба, устата му е сцепена, има контузии в областта на носа и ръката. Човекът е бил принуден да спре, след като го притиснали двата автомобила.

„Удряха ме само с палки, не ме докоснаха с ръце. През цялото време крещяха срещу мен, съпругата ми излезе от колата и също я удариха”, разказва пострадалият.

През цялото време край тях са минавали коли, но никой не спрял. Съпругата му е в шок, семейството се притеснява и за детето си.

Ивайло Ториното, сочен за дясна ръка на Златко Баретата, стои зад побоя на Околовръстното в София. Това твърдят запознати.

Според източниците черният крайслер е бил пилотна кола на Ториното и хората му. Те са били в Ауди, бронирана версия В7.

ВИДЕО от побоя