петък, 19 февруари 2016 г.

Аз съм чистачка, на която се обади премиера...недей, ще ме разплачеш

Чистачката Евелина
По неподражаемия си начин всемогъщият Бойко Борисов обяви поредната прекратена от него обществена поръчка. Като истински султан заповяда да се развали вече сключен договор за почистване на Летище София.

Премиерът просто препубликува съобщение на чистачката Евелина Петрова. Милото съобщение на чистачката Евелина за малко да ме разплаче...

Развълнувах се и аз, като премиера, че чистачките запазват заплатите си по 1500 лева.

Ето го писмото:

Вярвате ли в чудеса?! Аз - Да!

Преди половин час говорих с г-н Бойко Борисов, да, с г-н Бойко Борисов – Министър-Председателя на Република България. Той каза, че независимо от всички сложности и трудности, които ще му струва това, ще прекрати договора, и ще ни остави да работим на летището.

Трудно мога да сдържам вълнението си, още по-трудно сълзите си, нямам думи, с които мога да изразя всичко, което бушува в мен, но знам едно - удари ме гръм! Пожелавам на всеки поне веднъж в живота си да се почувства така значим. Аз съм чистачка, на която се обади Премиера. Господин Борисов спасява моето семейство, спасява нашите семейства!!! Ние знаем колко трудно ще бъде това за него. И точно поради тази причина още повече сме признателни и благодарни!

Господин Борисов, Бог да Ви благослови!

***

На вниманивто на премиера!

Г-н Борисов, малко информация:

1500 лева е средното нетно възнаграждение на чистачките на Летище София, каза шефът на аеропорта Христо Щерионов. Това бе съобщено при избора на външна фирма за почистване, която щеше да намали наполовина разходите.

Служителите на летището, включително и чистачките, получават бонуси - 350 лева купони, 150 лева карта, коледна и великденска заплата и допълнително материално стимулиране всеки месец съгласно колективния трудов договор, както и се начисляват допълнителни пари за работа по време на празници и 1.1 на сто клас прослужено време. Така нетното средно възнаграждение е 1400-1500 лева.

Г-н Борисов, радвам се за чистачките на Летище София, направете нещо и за учителите, чийто средна работна заплата в страната е 799 лева.