вторник, 22 март 2016 г.

Вицове, март 2016 г.

За легализиране на трамвайните бракове.

СмЕх


Романтика
- Келнер, две шкембе чорби!
Тя:
– Миличък, мислех, че първата ни среща ще я изкараме по-романтично.
– Без чесън!

***

Пиян мъж се оплаква на приятел:
- Наредила ми свещи и цветя в цялата спалня...Алоуу...Тя любов ли ще прави с мен, или ще ме погребва?

***

На вратата на тоалетната в България не се чука,само се гаси осветлението и ако те напсуват от вътре...значи е заета.

***

Един човек отишъл при местния свещеник и се изповядал:
- Прости ми, отче, защото съгреших. През Втората световна война скрих един евреин на тавана си.
- Това не е грях - отвърнало отчето. - Направил си голяма добрина.
- Но аз го накарах да ми плаща по трийсет долара за всяка седмица.
- Признавам, че това не е много великодушно - казал свещеникът, - но си го направил за добра кауза.
- Благодаря ти, отче - отдъхнал си мъжът. - Това е огромно облекчение за мен. Имам само още един въпрос.
- Какъв?
- Да му кажа ли, че войната е свършила?

***

Треньорът съветва боксьора си на почивката между рундовете:
- Ако и следващия рунд не успееш да удариш противника си няма проблем – ще кандидатстваме за Нобелова награда за мир.

***

Всяка сутрин нови вицове