понеделник, 11 април 2016 г.

Вицове, април 2016 г.

Мостът Голдън Гейт, Сан Франсиско, САЩ.

СмЕх


Първата женa астронавт от Kосмосa:
- Хюстън, имaме проблем!
- Хюстън слушa.. кaкъв е проблемът?
- Нищо, все едно...
- Повтaрям...Хюстън слушa... кaжете кaкъв е проблемът?
- Нищо!!!
- Кaжи де?
- Ти си знaеш!!!

***

- Скъпи, тази рокля прави ли ме дебела?
- А ти мислиш ли, че тази вратовръзка ме прави плешив?

***

Правят на някакъв клизма, докторът го пита:
–Всичко наред ли е, нещо ако ви притеснява?
–Докторе, а не е ли по-добре, да минем на "ти"?

***

-Моше, къде си се запътил?
-Отивам в мебелния магазин!
-По какъв повод?
-Легнахме да спим със Сара и изведнъж гардеробът, дето го взех на лизинг проговори: "Сара, Моше заспа ли?" Тя му отговоря, че спя. А той - "Е, аз ще се измъквам!" Че като му креснах - "Къде ще се измъкваш бре, още не съм те изплатил!" И млъкна! Та отивам до магазина да повикам да го видят майстори. В гаранционен срок е…

***

От 3 години не съм шофирала...
Днес седнах зад волана.Всички ми свиркат святкат с фаровете,махат с ръце ...
Явно съм им липсвала?!

***

Всяка сутрин нови вицове