сряда, 13 април 2016 г.

Вицове, април 2016 г.

СмЕх


-Как попаднахте в сградата на ДАНС?
 - Ами... аз... агент съм.  
 - КГБ? 
Не...
- ЦРУ? 
- Орифлейм

***

Кихнах на касата в Кауфланд. Касиерката каза „Наздраве“. Аз отвърнах „Кажи едно число“. А тя отсече:
- 47 лева и 56 стотинки!

***

След като научил, че пациент в психиатрия е спасил живота на друг, като го е измъкнал от ваната и не му е позволил да се самоубие, директорът на лудницата повикал спасителя в кабинета си.
- Прегледах досието ви и като имам предвид геройското ви поведение, аз съм убеден, че сте готов да се приберете вкъщи. Само съжалявам, че мъжът, когото сте спасили, после се е обесил.
- А, не – възразил спасителят. – Не се е обесил. Аз го закачих да изсъхне!

***

Един продава куче. Купувачът пита:
- Здраво ли е?
- Здраво е кучето!
- А умно ли е?
- Умно е!
- А вярно ли е?
- Вярно е, вече за трети път го продавам.

***

Отварям хладилника и гледам вътре едно желирано пиле се тресе от страх.
- Не се страхувай! - му викам. - Дошла съм за бира...

***

Всяка сутрин нови вицове