четвъртък, 21 април 2016 г.

Вицове, април 2016 г.

Равенство и братство.

СмЕх


- Жена, като ми се припие бира, да ме събудиш!
- Откъде да знам кога ще ти се припие бира?!
- Абе, няма проблем, ти само ме събуди!

***

За едно риалити шоу, всеки участник можел да вземе само една вещ на острова. Марио взел книга, Първан взел CD плеър, Васко взел компютър, а Ники взел надуваема кукла...и след месец вече имал и книга, и CD плеър и компютър...

***

Девойка се обяснява:
- Искам мъжете да не се интересуват от тялото ми, външния ми вид, парите ми или от нещо друго материално.
- А от какво?
- От душата ми
- Е, явно търсиш Сатаната...

***

Гледам те... Блузката ти Armani; чипиците - Gucci; чантичката - Louis Vuitton...
- И к'фо?
- Ми, нищо... Чудя се, кво правиш у влака Карнобат - Зимница с таз торба с буркани...

***

Из учебник по история:
"Българите били свободолюбив народ. Понякога попадали в робство, но и тогава не работели."

***

Всяка сутрин нови вицове