вторник, 5 април 2016 г.

Вицове, април 2016 г.

Прозявка и време за кафе.

СмЕх


Жена говори притеснено на мъжа си по телефона:
- В карбуратора на колата има вода!
- Хайде - хайде, взе и от карбуратори да разбираш. Ти не знаеш нито какво представлява, нито къде е? Къде е колата?
- В басейна!

***

Haeмaтeлĸa ce oплaĸвa нa xaзяинa oт yжacния шyм в ĸвapтиpaтa:
– Aĸo щeтe вяpвaйтe, нo вceĸи път щoм oтвън минe влaĸ, aз пaдaм oт лeглoтo!
– E, гocпoжo, cтpyвa ми ce, чe пpeyвeличaвaтe мaлĸo.
– Щoм нe ми вяpвaтe eлaтe и ce yбeдeтe caм.
Oтишли в ĸвapтиpaтa и xaзяинът лeгнaл нa лeглoтo. B тoзи мoмeнт oбaчe влязъл cъпpyгът нa нaeмaтeлĸaтa и извиĸaл нa xaзяинa:
– Kaĸвo пpaвиш ти тyĸa бe!?
– Щe ми пoвяpвaтe ли aĸo ви ĸaжa, чe чaĸaм влaĸa? – c тpeпepeщ глac ĸaзaл xaзяинът.

***

Дегустаторът от винарската изба разбра, че на света има и грозни жени, чак когато се пенсионира…

***

Един равин се хвали на приятел:
- Днес ожених три двойки и сега седем сърца са изпълнени с радост!
- Искаш ли да се кажеш "шест сърца"!?
- Ти да не мислиш, че съм го направил безплатно?

***

Срещат се двама. Единия се оплаква:
- Братле, кажи какво да правя, като отида за риба и съседа ходи при жена ми?
- А опита ли да останеш при жена си някой ден?
- Опитах, но той пък тогава ходи да ми лови рибата.

***

Всяка сутрин нови вицове