сряда, 6 април 2016 г.

Вицове, април 2016 г.

СмЕх


Чука се на вратата на кабинета на управителя на Националната банка. Влиза леля Пена чистачката.
- Господин директоре, моля дайте ми ключа за трезора.
- Ти чуваш ли се какво говориш?- невярващо я изгледал директора- Как ще ти дам ключа за националния трезор? Забрави!
- Моля ти се, бе господин директоре- проплакала леля Пена- омръзна ми всяка вечер да го отварям с кламер да избърша пода…

***

Блондинка отива в болницата за годишен преглед. Сестрата я посреща и пита:
- Колко тежите?
- 45кг. - Сестрата я качва на кантара, той показва 58кг и сестрата го записва.
- А колко сте висока?
- 165см. - Сестрата я измерва и височината ? се оказва 155см, пак записва и започва да й мери кръвното.
- Кръвното Ви се е качило доста.
- Е, как няма да ми се качи…влязох тук висока и стройна… а сега съм ниска и дебела…

***

Между две млади момичета:
- Ти защо реши да станеш стюардеса?
- Защото в самолета има много мъже.
- Но тях ги има и на земята?
- Да, ама не са вързани с колани.

***

След свършване на работното време, мъжът се прибира на бегом от работа, хвърля се към жена си, целува я и я носи в спалнята, където правят бурен и страстен секс.Уморени лежат:
–Е скъпа, как ме намираш без мустаци?
–Ама това ти ли си? Я иди и хвърли боклука!...

***

Търся работа за жена си. Или в ЦРУ, ФБР, КГБ или нещо подобно..
Трябва да е секретна служба, че да няма право да ми разправя как й е минал работния ден!

***

Всяка сутрин нови вицове