четвъртък, 21 април 2016 г.

Ученици се гаврят с учителката си в час по английски! Видео

Пореден случай на агресивно поведение в училище. Ученици от 10 клас са разпространили в социалните мрежи скандален видеоклип. На него се вижда как ученици от Професионална гимназия по механотехника и транспорт "Никола Вапцаров" в Стара Загора се държат невъзпитано в час по английски и посягат на учителката си.

Случаят бе разпространен във видеоклип в социалните мрежи. За по-малко от 24 часа той бе гледан над 20 000 пъти, а участниците в него си изтриха профилите.

Учениците са от 10 клас на гимназията. Според директорката Лидия Иванова те са добри ученици и е силно изненадана от поведението им.

„Изобщо не мога да кажа, че това е поведение на тези ученици ,аз лично съм изненадана от тях, които ги виждам, тъй като ги познавам. Преподавала съм в 9 клас на една част от тях и не мога да си представя, че това са същите ученици, на които аз съм преподавала и знам тяхното поведение. Естествено те ще си понесат наказанието след решение разбира се на Педагогически съвет”, каза директорката пред БГНЕС.

От регионалния инспекторат на образоването в Стара Загора са уведомили ресорното министерство за инцидента.

Татяна Димитрова, директор РИ на МОН, заяви, че ще бъдат предприети и допълнителни мерки за работа, разговори с класа, за съжаление в училището няма педагогически съветник, но помощник-директорът и класният ръководител ще проведат съответно разговори за поведението на учениците.

„Проблемът е и наш, и на родителите, и на учителите и като цяло на обществото, в което живеем, но ние не трябва да се предаваме и да се мъчим да коригираме това, което се случва. Затова са педагозите, затова е и училището, но аз споделих ,че ще потърсим и подкрепата на семейството, защото тази подкрепа също е много важна”, допълни Татяна Димитрова.

Потърпевшата учителка Колева обясни пред Нова телевизия, че клипът е заснет в час, в който учениците правили тест. Оставали им още 2-3 минути. Изведнъж децата решили, че едната група е получила по-трудни въпроси от другата. Учителката им обяснила, че тестовете са еднакво трудно.

„Чувствам се обидена от това положение”, заяви Колева. „Друг път не са се държали така. Просто съм изненадана”, добави тя.

ВИДЕО