неделя, 15 май 2016 г.

Вицове, май 2016 г.

   Онзи момент, когато не си сигурен

    дали и другият иска същото!

СмЕх


Доцентка, преподаваща руски език, съобщава пред студентите:
- Колеги, ръководството на висшето училище одобри проекта ми за едноседмичен летен курс по руски език в Халкидики, Гърция. Вие плащате 450 евро, а останалите 200 се поемат от училището.
Любознателен студент пита:
- А защо в Гърция, а не в Москва – поне ще практикуваме руския?
- Първо, защото внучката ми още не е била в Гърция, и второ няма като миналата година да ме питат в Москва: „Кой им е преподавал руски език, та на нищо не ги е научил?”

***

Пиян пилот се връща вкъщи. Звъни на вратата. Отвътре се чува гласът на жена му:
- Кой е там?
- Полет 587, иска за разрешение за кацане...
Отвътре се чува:
- 587 - направи един кръг над летището, 325 - трябва да освободи пистата...


***

- Криси, как е правилно да напиша - "уздравях" или "оздравях"?
- От къде да знам ... пиши "ниумрях"!

***

Доктор влиза в стаята, където лежи млада и хубава жена.
- Добър ден, съблечете се - трябва да ви прегледам...
- Но мен вече ме прегледа ваш колега и каза, че съм много добре!
- Да, да, и на мен ми ми каза същото.

***

Жена към мъжа си:
- Скъпи, би ли погледнал дали не съм паркирала доста далеч от тротоара?
- От левия или десния?

***
Всяка сутрин нови вицове