четвъртък, 19 май 2016 г.

Вицове, май 2016 г.

Добро утро!

СмЕх


Психиатрично заведение. В стола:
-Аз съм хан Аспарух, дайте ми една порция.
-И за мен една порция, защото съм цар Борис.
-За мен две порции!
-Защо? - пита учудена готвачката.
-Аз съм Кирил и Методий!

***

На матурите тази година имаше повече мерки
за сигурност отколкото на държавната ни граница!

***

Мъжки щраус подгонва женска. Той я гони, тя бяга. По едно време щрауската се уплашила, че
ще я настигне и си заровила главата в земята. Мъжкият спрял и се зачудил:
- Къде отиде тая жена, бе?

***

Във финландски вестник.
Съвет по събиране на гъби ( абсолютно сериозно):
Вземете с вас своя ноутбук и, когато намерите гъба, сравнете със снимката от следния сайт...

***

- Какво е техника трето поколение?
- Това е техника, за която са събирали пари две поколения.

***
Всяка сутрин нови вицове