неделя, 15 май 2016 г.

Ципрас прикривал секс афера на посланикът на Венецуела в Атина

Снимка на посланика от среща с тогавашния
министър на външните работи и днешен
 еврокомисар Димитрис Аврамопулос.
Гръцкият премиер Алексис Ципрас, посланикът на Венецуела в Атина и президентът на страната Николас Мадуро забъркани в секс скандал. Това се твърди в централната публикация на неделното издание „Прото тема”, която вече се коментира от всички гръцки медии.

Според репортажа на вестника през 2013 г. тогавашният лидер на опозицията Алексис Ципрас прикрил „палавия” посланик на Венецуела, за да елиминира риска от дискредитиране на левицата.

Вместо да окуражи жертвите на настоятелните опити на посланика да ги вкара в леглото си да го разобличат, Ципрас предпочел да напише писмо на президента на Венецуела Николас Мадуро. В него той го призовал да предприеме мерки и да отзове тогавашния посланик на Венецуела Франклин Рамон Гонзалес.

Както личи от текста на писмото, чието съдържание „Прото тема” представя, единственото, което интересувало Ципрас било случаят да не стане достояние на медиите, защото подобно развитие би навредило на силите на левицата.

По-конкретно настоящият гръцки премиер описва въпроса като „деликатен” и посочва:

„До момента персоналът на посолството показва политическа зрялост и не възнамерява да предприеме в Гърция мерки, които биха разпространили наличието на проблема. В този случай системните медии биха го използвали във всичките му подробности, за да навредят на на левицата както във Венецуела, така и в Гърция”.

Жертви на сексуалния апетит на посланика били пет служителки на посолството, всички гръцки граждани. Според публикацията в „Прото тема” едната от тях е дъщеря на бивш министър от "Сириза".

Изданието публикува разказите на жените, които описват посланика като много настоятелен в сексуалния тормоз, на който ги подлагал.

„По време на едно посещение в кметството на Певки през януари 2013 г. посланикът погали бедрото ми. След това, когато се качихме в колата ми каза, че трябва да нося къса пола, за да изглеждам по-женствена. Когато реагирах ми казваше, че ако иска може да наеме петима китайци да работят в посолството вместо нас”, разказва дъщерята на бившия министър.

Когато считал за необходимо, Гонзалес прилагал и насилие. Едната от жените разказва как се опитал да я изнасили. „Когато се върна от работа около обед ме извика в спалнята. Беше гол до кръста и показваше мускулите си. Пожела да го масажирам и аз, разбира се, отказах. Това не го обезкуражи особено и ми нареди да го целуна, като в същото време ме дърпаше със сила към себе си”.

Посланикът бил толкова самонадеян, че отправял неприличните си покани дори пред други хора. „Един ден, по време на урока по гръцки език, ме попита: „Ти сега влажна ли си или суха?”. Почувствах се много засегната и унизена. Винаги казва, че заплатите ни са много високи и трябва да предприеме мерки за това както към мен, така и към колежките ми”.

Според публикацията първоначално Гонзалес бил привикан в Каракас, за да даде обяснения, но малко след това се върнал обратно в посолството на Венецуела в Атина. Междувременно неговият заместник уволнил 4 от 5-те подали оплаквания срещу него служителки.