сряда, 22 юни 2016 г.

Вицове, юни 2016 г.

2016 г. Препълнените плажове на Крим, но
сега туристите са на обяд...

СмЕх/Таралеж/ 


Бай Стамат и колегата му Ламби човъркат нещо в уличен кабелен канал.
- Извинете госпожо, бихте ли ми подали онзи кабел? -моли Бай Стамат преминаваща жена.
- Заповядайте - услужливо подава жената оголения кабел и отминава.
- Видя ли бе Ламби, че е нула. А ти фаза та фаза.

***

В ресторанта:
- Келнер, пилето ми е сурово!!!
- И как разбрахте?
- Изкълва ми гарнитурата!

***

Жена към мъжа си:
- Стига си седял пред тоя телевизор...Какво има толкова той което аз да нямам..?
Мъжът отговаря:
Mute...

***

Жена към мъжа си:
- Странен е този бояджия! При мен боядиса кухнята за един ден, а при съседката вече е три дни и не е готов. . .
- Ти си странна? ! - казва мъжа й. - Ти си на петдесет, а съседката е на двадесет!

***

В пътнически самолет някъде по средата на полета стюардесата съобщава:
- Уважаеми пътници, моля седнете на местата си и закопчайте коланите!
Всички много притеснени се подчиняват. Командирът на самолета става от своето място мърморейки:
- Уф! Най-после тоалетната е свободна!



Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/