вторник, 28 юни 2016 г.

Вицове, юни 2016 г.

СмЕх/Таралеж/ 


Два зеленчукови магазина, от двете страни на една улица. Единият собственик - евреин, другият - арменец. Студен есенен ден. Отварят с големи табели "Зеле". Евреина пише - 1 лв. Арменеца - 90 ст. След малко евреина - 80 ст. Арменеца - 70 ст.
И така стигат до 10 ст.
В края на деня евреина отива при арменеца и казва:
- А бе ние с теб луди ли сме, свалихме зелето на 10 ст.
Арменецът отговаря:
- Е*а ли му мамата... аз свърших зелето още вчера.


***


– Гарго, ще гласуваш ли с ДА на референдума? Много е важно, от това зависи бъдещето на децата ти!
..гаргата мълчи и стиска сиренцето в клюна.
– Гарго, много е важно. Ще гласуваш ли с ДА?
Гаргата:
– Да!
Сиренцето пада, лисицата го грабва и офейква. Гаргата, замислено:
– Аз и НЕ да бях казала, все тая…

***

-Защо в Сибир няма рапъри ?
-Защото при -35 градуса няма как да израстнеш на улицата...


***

– Скъпи, какво ти каза докторът?
– Препоръча ми да пия повече ракия...
– Така ли точно се изрази?
– Ами, ако трябва да го цитирам, каза: „И по-малко вино!!!", но смисълът е същия..

***

- Здравей, скъпи! Какво правиш?
– Филм съм си пуснал.
– Пак ли някакви мръсотии?!
– Не… Мелодрама… Немска… за бедно момиче, на което в банята се разваля душа и идват да й помогнат трима водороводчика…


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/