понеделник, 6 юни 2016 г.

Вицове, юни 2016 г.

Заведенията по къмпингите на Черноморието
развиват нов вид бизнес. Искат по 0,50 лв за
 всяко зареждане в контакта на GSM.

СмЕх/Таралеж/ 


Шеф към секретарката:
- Пуснахте ли обява, че търсим нощна охрана?
- Да.
- Имаше ли ефект?
- Да, през нощта са обрали магазина ни...

***

Македонският е много интересен език. Интересно е как на едно място са събрани всички
правописни грешки на българския.

***

Реален разговор в чата:
Той: 67 процента от жените са пълни глупачки!!!
Тя: Не ми пука, аз съм от останалите 13 процента.

***

В магазина:
- Извинете, тези обувки издръжливи ли са?
- Да, досега никой не се е върнал да си купи втори чифт.

***

- С удоволствие карам тъща си на вилата. Тя дори ми връща парите за бензина.
- И докога, според теб, ще продължава това "с удоволствие"?
- Докато тя вярва, че жигулката ми харчи 50 на 100...

***

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/