вторник, 19 юли 2016 г.

Вицове, юли 2016 г.

СмЕх/Таралеж/ 


Кокошка говори на петела:
- Кажи ми, ти мъж ли си или не си?!
- Мъж съм, как да не съм...ти съмняваш ли се...
- Ми де да знам...яйцата са у мен...

***

Tабелата "Паркинг за хомосексуалисти" действа значително по-добре, отколкото "Не спирай - пукам гуми!"

***

Блондинка отива в болницата за годишен преглед. Сестрата я посреща и пита:
- Колко тежите?
- 45кг. - Сестрата я качва на кантара, той показва 58кг и сестрата го записва.
- А колко сте висока?
- 165см. - Сестрата я измерва и височината ? се оказва 155см, пак записва и започва да й мери кръвното.
- Кръвното Ви се е качило доста.
- Е, как няма да ми се качи…влязох тук висока и стройна… а сега съм ниска и дебела…

***

След като научил, че пациент в психиатрия е спасил живота на друг, като го е измъкнал от ваната и не му е позволил да се самоубие, директорът на лудницата повикал спасителя в кабинета си.
- Прегледах досието ви и като имам предвид геройското ви поведение, аз съм убеден, че сте готов да се приберете вкъщи. Само съжалявам, че мъжът, когото сте спасили, после се е обесил.
- А, не – възразил спасителят. – Не се е обесил. Аз го закачих да изсъхне!


***

- Ало? Скъпа, ти ли си?
- Аз съм. Кой се обажда?


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/