сряда, 14 септември 2016 г.

Вицове, септември 2016 г.

СмЕх/Таралеж/


Двама приятели докато пътували ги застигнала буря и останали да пренощуват в дома на богата вдовица.
След 9 месеца единия от тях получил писмо от адвоката на вдовицата и ужасен позвънил на другия:
- Помниш ли, че по време на похода ни пренощувахме в дома на една вдовица?...
- Помня....
- Помниш ли как ти няколко пъти ходи в нейната стая и след това се хвали колко добре си я оправил?
- Ами.... помня....
- Ти да не си използвал моето име?
- Ъъъъ... да..., защо, да не би да е родила?
- Не, но можеш да ме поздравиш! Вдовицата е умряла и ми е завещала цялото си състояние.

***

Македонец се кара на сина си:
- Разбирам да имаш двойка по география - светът е голям, не можеш да го знаеш целия. Разбирам по музика - не всеки може да пее. Ама по история на Македония??!!?! Толкова ли не можа да научиш тия две страници бе?

***

- Ти спа ли със жена ми?
- К'во значи спа ли?
- Тъй се казва от тактичност. Секс прави ли с нея?
- Ако отговоря тактично, не съм спал. Просто ей така си дремнах 3 пъти…

***

Мъж чете вестник и казва на жена си:
-Винаги съм казвал, че жените са твърде приказливи. Ето пишат, че жената произнася 2200 думи на ден, докато мъжа само 1100.
-А това е защото сигурно са принудени да повтарят по два пъти!
-Какво?

***

След корабокрушение единственият спасил се пътник попаднал на необитаем остров, на който имало само кози.
След няколко години случайно го откриват и го спасяват. Моряците обаче с изненада виждат и малко момченце на плажа.
- Ти пък какъв си? - питат го.
- Аз съм от ме-е-е-стните жители.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/