сряда, 21 септември 2016 г.

Кметът на Перущица: Всичко това е една политиеска лъжа

"Няма искан от мен подкуп. Първо добро утро на всички. Всичко това е една политиеска лъжа, скалъпена от тези, които загубиха тук изборите на местно ниво." Това заяви в ефира на Нова телевизия пуснатият наскоро от ареста кмет на Перущица Ради Минчев.

"Искам да кажа, че съдът категорично се произнесе на две инстанции. Убеден съм в своята невинност и искам бърз и справедлив процес" отсече Минчев.

"Много неща се изприказваха, само искам да кажа, че всичко е точно по този проект и не искам повече да коментирам", заяви кметът на Перущица относно проекта за укрепване на свлачището в града.

"Моето мнение е, че се обслужват политически интереси и затова съм обвинен", сподели кметът.

"Хора, не съм злоупотребил по никакъв начин с нищо. Винаги съм работил за благото на Перущица", обърна се той към гражданите и добави "Като приключи интервюто се качвам и заемам стола, на който са ме поставили тези хора."

Той заяви, че според него целта е той да бъде дискредитиран и не само. Тази интрига е, за да се дискредитира и партията, която представлява. "Не разбирам много от политически игри, но съм си направил тези изводи за себе си", каза Минчев.