събота, 1 октомври 2016 г.

Вицове, октомври 2016 г.

Китайци събират микропроцесори...

СмЕх/Таралеж/


–Моше, вярно ли си дал на бандитите всичкото злато и пари?
–Ами, да... завряха ми поялник отзад и ми сложиха ютия на топките и ги включиха в контакта.
–И ти? Веднага ли ги даде?
–Е,не, бe... да чакам да се навърти и сметка на електромера ли?

***

Борбата с корупцията в България е като риболова по Дискавъри. Хващат ги, показват ги и ги пускат!

***

Двама финландци седят пред селска къща. Навън е страхотен студ. Единият мъж е с кожена шапка, другият е гологлав.
- Слушай, Хейкки, ти защо си с гола глава? Ще се простудиш! 40 градуса под нулата е!
- Гледай сега, Пертти, един път седях пред къщата с ушанка на главата, съседът ме повикал да пием водка, пък аз не съм го чул...

***

Aфриканско племе канибали приема бежанци от всички страни.

***

Мечок преживял 10 години в цигански табор и пуснат на свобода в Родопите от фондацията на Бриджит Бардо, не смее да заспи зимен сън, за да не го оберат!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/