петък, 14 октомври 2016 г.

Вицове, октомври 2016 г.

Френският президент Франсоа Оланд награждава 
баскетболистката Сандрин Груда.

СмЕх/Таралеж/


Селска даскалица е изправена пред дилема - за кого да се омъжи. Дали за директора на училището, или за тракториста?
От едната страна я очаква бърза кариера, но пък от другата - без трактора не може да се добере до училището.

***

Сладкарски цех:
- Бих искала да поръчам торта със загорели блатове и малко крива от едната страна.
- ???!!!
- Съпругът ми има рожден ден. Нека мисли, че аз съм я правила!

***

Кире е в кръчмата и е толкова пиян, че едва се държи на масата. Влиза Пеше:
- Абе Киро, кво ти става! Що си се наквасил тъй?
- Остави ме! Пия щото жена ми избяга с най-добрия ми приятел !
- Глупости! Нали аз съм ти най-добрия приятел!
- Вече не си! Той е!

***

3 часа сутринта. В спешно отделение докарват двама, на единия ръката заседнала до лакътя в задника на другия. Лекаря ги гледал, гледал, гледал и казал
- Момчета, вие не сте за тук.
- А за къде сме - чул се примрял глас.
- За кукления театър...

***

На вратата се звъни. Отваря домакинът, а насреща му стар евреин. Евреинът пита:
- Извинете, вие ли спасихте вчера от реката малкото еврейче?
- Аз!
- А, къде му е шапката?

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/