събота, 29 октомври 2016 г.

Вицове, октомври 2016 г.

СмЕх/Таралеж/


Съпруга заварва мъжа си в кухнята.
- Какво правиш? - попитала го тя.
- Убивам мухи!
- Така ли и колко утрепа?
- Пет. Три мъжки и две женски.
- И как ги различаваш? - попитала учудена жената.
- Ами три бяха кацнали на халбата за бира, а две - на телефона.

***

Кире е в кръчмата и е толкова пиян, че едва се държи на масата. Влиза Пеше:
- Абе Киро, кво ти става! Що си се наквасил тъй?
- Остави ме! Пия щото жена ми избяга с най-добрия ми приятел !
- Глупости! Нали аз съм ти най-добрия приятел!
- Вече не си! Той е!

***

Разбили са ми паролата на пощата. Нямам представа как са се досетили, че съм сложил за парола годината, в която папа Григорий IX канонизира Свети Доминик - 1234.

***

Колона от S класи и Х6-ци на входа на София. Били митничари, които настояват възрастта за пенсиониране да се вдигне на 80 г.

***


Петима евреи, които промениха вижданията ни за света:
Мойсей: “Законът е всичко”
Христос: “Любовта е всичко”
Маркс: “Парите са всичко”
Фройд: “Сексът е всичко”
Айнщайн: “Всичко е относително”.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/