понеделник, 3 октомври 2016 г.

Вицове, октомври 2016 г.

Натюрморт...

СмЕх/Таралеж/


Гледам Бащата на нацията. Гледам Майката на нацията. Гледам самата нация. Какво да ви кажа, генетиката си е точна наука...

***

Само като видя цените на козметичните продукти за подмладяване и от изумление бръчките ми сами се опъват...

***

Анкета…
– Какво е сексът?
Случаен минувач:
– Това е болест, защото се прекарва в леглото!
Докторът:
– Каква болест, като се изразходва енергия? Това е работа!
Инженерът:
– Каква работа, като всички лежат, а само оръдието на производство стърчи? Това е процес!
Адвокатът:
– Какъв процес, като един дава на друг? Това е подкуп!
Прокурорът:
– Какъв подкуп, като и двете страни са удовлетворени? Това е изкуство!
Актрисата:
– Какво изкуство, като няма публика? Това е наука!
Професорът:
– Каква наука, като и последният студент може да направи това, което аз не мога? Това е сделка!
Евреинът:
– Каква сделка е това, като влагаш повече, отколкото изкарваш? Това е грабеж!!!

***

– И какво ти каза врачката? – Ми вика: „Това ти е линията на живота, това е трамвайната линия.., ей тука някъде се пресичат"

***

- Искам да имам толкова пари, че да мога да си купя самолет. - Че за какво ти е самолет? - Абе не ми трябва самолет, толкова пари ми трябват...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/