понеделник, 3 октомври 2016 г.

Цитат на деня! Борисов: Щом Меси и Роналдо освиркват, ще ме освиркват и мен

"Защо не играя за Витоша (Бистрица)? Защото одъртях. Момчетата си играят. Всяко мое появяване веднага изостря приказките по темата. Щом Меси и Роналдо освиркват, ще ме освиркват и мен и ще кажат, че освиркват премиера. Не трябва да се бъркат тези неща". Това коментира премиерът Бойко Борисов пред журналисти, след като откри в понеделник ремонтираната зала "София" в Борисовата градина.

Той сподели още, че с новия треньор на националния отбор по футбол Петър Хубчев са били състуденти и се върна в спомени за "годините на комунизма".

"С Петър Хубчев сме състуденти. Заедно в Симеоново учехме. В годините на комунизма да се премине в Левски, получаваха една година наказание без да играят футбол. В армията не беше така, разбира се. Пепи Хубчев дойде в Симеоново студент. Помните когато секна "песента на канарчетата" - взеха им тримата най-добри и ги биха 6:0 на "Народна армия". Нека да не политизираме, че много ще спорим на тази тема. Пред банята съм бил много пъти в ония години да споря. Хубчев беше с нас, Руси Гочев, Тони Милков, Бог да го прости. Симеоново имахме тогава най-силния футболен отбор. Мачовете с Франция и Швеция? Не давам прогнози", каза Борисов.