сряда, 19 октомври 2016 г.

Щерката на прессекретаря на Путин: В Русия е добре само за богатите

В Русия е добре само за заможни семейства като моето, казва 18-годишната дъщеря на прессекретаря на руския президент Путин Дмитрий Песков. Лиза Пескова наскоро даде интервю пред руската телевизия "Дождь", което силно се отклонява от официалната линия на руската държавна пропаганда, за която всеотдайно работи баща й. Тя говори пет езика и има 20 000 фенове в Инстаграм, където редовно публикува свои пикантни снимки, например в съблазнителни пози по бански.

"Не че съм за гей браковете, но не съм против еднополовите двойки, така да се каже. Аз смятам, че това е действително избор на човека, а ние не знаем при какви обстоятелства е израснал и какво му е в главата. Аз просто поддържам избора на всеки човек", казва 18-годишната Лиза пред "Дождь", цитирана от британския в. "Дейли мейл".

Според нея в Русия е добре само за заможните семейства като нейното.
"Европа е по-приспособена за живот на обикновените хора. Аз наистина харесвам манталитета на моите европейски връстници, тяхното отношение към живота. Аз се чувствам по-добре в европейско обкръжение. Но ако замина, това не означава, че не обичам Русия", казва още Лиза Пескова.

Те също така недоволства от руската образователна система: "Това беше истински ад. Не само аз мисля, че системата на образование в Русия трябва да се смени".
През август Лиза е била на ваканция в Турция, след като Путин вдигна забраната за пътуване на руснаците в тази страна. Мораториумът бе въведен през декември м.г., след като Турция свали руски бомбардировач на границата със Сирия.

Лиза публикува своя снимка, на която позира в черен бански и с текст: "Здравей Турция! Липсваше ни! Страната е отворена за руснаци!"

"Турция е моята родина, както и Русия. Последните тъжни събития не промениха моето мнение", допълва тя.
"Тъжно ми е, че тази ситуация се отрази негативно и на руските, и на турските граждани", пише още Лиза Пескова.

"Дейли мейл" отбелязва, че Лиза публикува в Инстаграм свои снимки от Париж, Москва и Анталия, но отрича да е част от руската "златна младеж" – богатия елит, който натрупа необяснимо по размер богатство при управлението на Путин в Русия.

Миналата година баща й раздразни руснаците с часовника си на стойност 396 000 паунда, но Лиза твърди, че това, че е негова дъщеря, не й позволява да води живот на милионерка.

"Всички си мислят, че защото татко ми е Песков, аз имам шофьори, скъпи дрехи, но това не е така", казва тя и допълва: "Ако нося скъпи неща, ги вземам назаем от майка ми. Моите слънчеви очила струват 3 евро и си ги купих сама".
Нейната майка Екатерина, известна със светския си лайфстайл, сега живее в Париж с двамата си братя, след като се раздели с Дмитрий Песков, който през август се ожени за олимпийската шампионка по фигурно пързаляне Татяна Навка.

Лиза казва, че баща й се разсърдил, когато тя решила да следва във френски университет, въпреки неговото настояване тя да учи в Москва. Двамата обаче вече отново били в добри и топли отношения.

Лиза често показва на феновете си в социалните мрежи своето поддържаното във фитнеса тяло, но разкрива, че е имала проблеми с теглото. Когато била по-малка, майка й я накарала да застане пред огледалото и й казала: "Виж се, ти си дебела. Виж си корема, виж си бедрата". След това Лиза попаднала под влиянието на баща си, който редовно посещавал фитнес.

*Снимките са взети от Инстаграм профила на Лиза Пескова.