понеделник, 28 ноември 2016 г.

Вицове, ноември 2016 г.

Добро утро!

СмЕх/Таралеж/


Говорят си баба и внучка.
- Бабе, да знаеш от мене. Трябва да имаш една голяма любов в тоя живот.
- А твоята, бабо, коя беше?
- Моряците, бабе, моряците!

***

Скоро, много скоро приближава вълната на фотосесиите:
- АЗ и елхата, АЗ под елхата, АЗ получавам елха, вместо елхата пак съм АЗ...

***

Млади медицински сестри - най-доброто, което може да даде безплатната медицина.

***

Полицай се прибира в патрулката и звъни на централата:
- Тук има много странен случай. Жена е убила мъжа си, защото е стъпил на току-що измития под.
- Арестува ли я?
- Не. Подът още не е изсъхнал.

***

В едно училище в Англия имали следния проблем: – 14-годишните ученички си слагали червило в тоалетната, целували огледалото и оставяли всеки ден много отпечатъци. Чистачката чистела червилото от огледалото, но на другия ден всичко се повтаряло.
Директорката решила, че трябва да се направи нещо. Събрала всички момичета при тоалетната и им обяснила, че отпечатъците от червило са голям проблем за този, който трябва да ги чисти. За да покаже, колко е трудно почистването на огледалото, тя помолила чистачката да покаже, колко усилия й костват. Тя взела една гъба, потопила я в тоалетната и изчистила огледалото. От този ден насетне проблемът бил разрешен.
Извод:
– Има учители, има и педагози!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/