неделя, 6 ноември 2016 г.

Вицове, ноември 2016 г.

Снимка: Pascal Mannaerts 

СмЕх/Таралеж/


Cпорили грък и италианец:
- (Грък) Ние първи сме измислили демокрацията
- (Италианец) Ние пък първи сме измислили империята
- (Грък) Ние първи сме измислили театъра.
- (Италианец) Ние пък първи сме измислили операта
- (Грък) Ние първи сме измислили секса!
- (Италианец) Ние пък първи сме включили жена в него.

***

Ходихме с жена ми до мола да си купя зимно палто. Сега седя и гледам какво сме купили. За жена ми: зимно палто, ботуши, пола, три блузки, бельо, ръкавици и две чанти. За мен: чорапи.

***

Ще потънем в земята от срам, когато нахлуят и ни завземат извънземните... и ни кажат да ги заведем при нашите вождове и лидери.

***

Забавна математика: Понякога сумарната стойност на айфоните на пътниците в маршрутката е по-висока от стойността на самата маршрутка.

***

- Охх, ужасен студ! Виж ме... цялата съм измръзнала... - Разбирам... пускай радиаторът! - Принципно, това беше тънък намек... - Уфф... добре де, не съм толкова тъп... ще стана аз да го включа!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/